بیمارستان آرام در یک نگاه

بیمارستان فوق تخصصی آرام به عنوان یکی از مجهز ترین بیمارستان‌های استان البرز افتخار خدمت رسانی به مردم ایران به خصوص اهالی استان البرز را دارد. با عنایت به لطف پروردگار در عرصه پزشکی، پی التیام درد بیماران می‌باشد. رسالت اعضای محترم هیئت مدیره و کادر پرستاری، اداری و پشتیبانی بیمارستان تلاش براي ارائه بهترین خدمات درمانی مبنی بر دانش و فناوری روز دنیا می‌باشد.

بیمارستان آرام در محیطی به مساحت حدود ٨٠٠٠ متر مربع واقع در حد فاصل رجایی شهر و جهانشهر  به همت پزشکان و اساتید استان(اساتید روماتولوژیست البرز) ساخته شد. این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در حال حاضر آماده بهره‌برداری می‌باشد.

بیمارستان آرام در بخش‌های تخصصی شامل :

مرکز تصویر برداری جامع، آنژیوگرافی و کت لب، اتاق های عمل جراحی ، بخش های مراقبت ویژه آی سی یو، سی سی یو، ان آی سی یو، همگام با تکنولوژی روز دنیا با بهره گیری  از بهترین پزشکان و کادر مجرب درمانی جهت خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز در شهر کرج افتتاح گرديد.

از ابتدای شروع ساخت در این پروژه بزرگ برای بیش از ٣٠٠٠ نفر در بخش هایی مانند ساخت و ساز ،مهندسی ،فنی و کارگری اشتغال زایی مستقیم به عمل آمده و اکنون، پس از افتتاح بیمارستان آرام بیش از ۴٠٠ نفر در قسمت های مختلف اعم از بخش پرستاری ، کمک پرستاری و خدمات و … مشغول به کار خواهند شد.

aram-image
پخش ویدیو

چشم انداز

بیمارستان هوشمند، پیشرو، قابل اعتماد، پاسخگو، مسئولیت پذیر، انتخاب برتر بیماران، پزشکان، کارکنان و تامین کنندگان

ماموریت

در پیش‌گرفتن رویه‌ای متمایز برای گســــــترش خدمات مورد نیاز بیماران با تعهد به حفظ منافع همه‌ی ذی‌نفعان

ارزش ها