مدیر گروه: جناب آقای دکتر جلالی

سرپرستار بخش: آقای رضاپور

بخش اتاق عمل با برخورداری از کادر مجرب و متخصص همراه با آخرین تجهیزات مدرن روز پزشکی آماده ارائه خدمات درمانی به صورت ۲۴ ساعته به بیماران محترم می باشد.

این بخش دارای ۵ اتاق عمل است که کاربری اتاق ها به تفکیک شامل موارد ذیل می باشد :

اتاق شماره ۱:  در این اتاق کلیه اعمال جراحی زنان و زایمان و اعمال جراحی لاپاراسکوپیک  انجام می شود که مجهز به سیستم لاپاراسکوپی پیشرفته با قابليت تصویر برداری  وrecord (ضبط کردن) می باشد .

اتاق شماره ۲:  در این اتاق کلیه اعمال جراحی عمومی و کلیه اعمال اسکوپی (اورلوژي )شامل PCNL,TUL,TURو……..با قابلیت تصویر برداری انجام می‌شود .

اتاق شماره ٣ : این اتاق مجهز به سیستم آرتروسکوپی ودستگاه CARM می باشد. در این اتاق کلیه جراحی ها ی ارتوپدي شامل هیپ ,تعویض مفصل زانو  , آرتروسکوپی و….. انجام می‌شود . 

اتاق شماره ۴:  در این اتاق کلیه جراحی های مغز و اعصاب انجام می‌شود

 اتاق شماره ۵:  این اتاق مجهز به دستگاه پمپ قلب , بالون پمپ, هیتر -کولر و دستگاه الکتروشوک می باشد. در این اتاق جراحی های قلب باز شامل MVR- AVR- CABGانجام می‌شود   

همچنین پذیرش اولیه بیمار در قسمت آمادگی (ورودی اتاق عمل )انجام می شود که بیمار در این قسمت تحویل اتاق عمل داده می‌شود و بخش ریکاوری در قسمت خروجی اتاق عمل قرار دارد که در یک راهروی مشترک با بخش  ICUOH و انتقال بیمار بعد از عمل جراحی در این بخش انجام میشود که قابلیت پذیرش ۴ بیمار را به صورت همزمان دارد و مجهز به دستگاه ونتیلاتور و ۳ دستگاه وارمر , ترالی کد , کپسول اکسیژن  می باشد .  

مورد های جراحی شامل :  جراحی عمومی – اورولوژی – ارتوپدی – مغزو اعصاب – جراحی های زیبایی- جراحی زنان – ENT (گوش و حلق و بینی )  – جراحی لاپاراسکوپیک – سرویس کنترل درد